welcome to my blog. please enjoy it

"(Yaitu) orang-orang yang beriman dan hati mereka menjadi tenteram dengan mengingat Allah. Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah-lah hati menjadi tentram." (Q.S. Ar-Ra'd [13]: 28)

februari mariii

assalammualaikum hye readers salam petang salam februari .wah akhirnya sampai jugak yer kte ke bulan februari nih. rse macam baru semalam je masuk tahun baru. pejam celik pejam celik * cbe kalo pejam tak celik celik .. da masuk ke bulan februari. rsenye jugak semalam macam baru je amik spm. haha. ok kenangan lama tak kan ku lupakan. miss my old time memories.

hurm azam buat bulan februari ni harap harap dapat buat test lesen jpj dalam bulan nih dan harap dapat lulus dengan sekali percubaan. malas la nk ulang ulang sure bertambah duit nak kene bayar adoyaii. kesian ayah yang bayar. muehehehe * dalam hati takpe duit ayah je. haha

lately aku selalu mimpi yang aneh aneh dan pelik pelik. ade yg saddy dn happy. aku mimpi pasal result spm buat kali ke 2. ya ALLAH. dalam mimpi aku tu result aku paling teruk pernah aku dapat. please la moga aku dpt result yg membanggakan. jaoh jaoh kan lah aku daripada mimpi yg macam gini. streess giler. banyakkan berdoa. takut weyh. sangat takot.

ok la malas pulok aku nak cito banyak banyak. so please enjoy this picture of my little brother. haziq. he's so special to me. 
:)



No comments:

Post a Comment